10734322-Graphic-illustration-of-woman-in-business-suit-as-user-icon-avatar-Stock-VectorНе знаю, як для кого, а для мене найскладнішим в роботі вихователя-методиста є саме проведення різноманітних видів контролю. Навіть не проведення, а оформлення. Звичайно літератури з цього питання безліч, однак єдиного підходу немає. Тож я вирішила створити певну систему для проведення та оформлення результатів саме комплексної перевірки групи. Звичайно для досвідчених вихователів-методистів це не новина. Можливо для молодих спеціалістів щось з моїх записів стане в нагоді.
          Спочатку я розробила графік комплексного контролю. В моєму закладі 9 груп, отже вийшло, що кожна група підлягає комплексному контролю 1 раз на дев’ять років. На початку навчального року, на організаційній педагогічній раді, вихователям групи повідомляється, що їх група підлягає комплексній перевірці в цьому навчальному році. За місяць до перевірки видається наказ про проведення перевірки з додатками: склад комісії, графік перевірки та робоча програма комісії. З наказом ознайомлюються всі члени комісії та представники групи під підпис. Вихователі, які є членами комісії, отримують перелік питань та протоколи, які мають заповнити після перевірки. Нічого нового я не розробляла, просто взяла за зарзок програму державної атестації закладу освіти та  трошки переробила під себе.  22017126-silhouette-business-girl-woman-laptop-notebook-vector-Stock-Vector
          Після перевірки я збираю протоколи членів комісії та на їх основі складаю загальну довідку та підсумковий наказ про результати перевірки. Я розумію, що нічого супер нового та незвичайного я не відкрила, але мені такий алгоритм значно полегшує роботу. Якщо комусь стане в нагоді, я буду рада!
Зразки протоколів: